Fredag+Lördag

Hej alla happy människor :P

Igår så sov jag över hoss pattii, Först så var vi i farsta gick runt o patti köpte lite kläder sen så åkte vi hem jag fick chash så vi skulle äta i Hamburar prisen skiit goood MAAATTT :D sen så var vi hemma hoss henne hade skiit kuul..

Idag

Jag vakna runt 2 kanske åt frukost lyssna på musik snacka lite sådära. Jag gick hem hela vägen orkade inte ta bussen så jag gick hem från Hökarängen det var kallt i början sen blev de chill faktist (bra tränning :D)
Kom hem runt 4 halv 5 sådära gick in o dusha sen börja jag plugga har pluggat sen kl 17:00 fett braa hihi är stolt över mig tog en paus sådära fick ont i huvud av att räkna matte men ska nog gå o plugga mer snart för måste bli klart med de tills på måndag har skiiit mycket o göra.

Juste Irak spelade igag kmr inte ihåg mot vem aso ASIA KUPPEN DOM VANN MED 1-0 :D :D

GOOO IRAAQ

(hoppas iraq blir asia mästarna IGEN)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0