NO IDE

Hello

Vaknade runt 11 tror ja åt frukost snabbt sen var jag tvungen att fixa mig för vi skulle åka t skärholmen.
Det var sådära chill faktist var i kyrkan sen så shoppade ja o mami elr aa köpte lite grejer sådära ni kan få sen bild Senare faktist hann nt ens ta kort på de men köpte 2 par skor skiit KATTIGA sådära o fountation min håller på att ta slut men jag har alltid använt nivea sorten bytte till lorieal hoppas den är bra oxo för nievia elr hur de stavas är oxo bra men den håller inte länge :/

Juste ja la aldrig upp en bild på vad ja köpte igår men jag köpte en stickad midje kjol skit sööt sen så köpte jag en grej t håret som gör att håret stannar aso jag har ganska lockigt hår så de en grej typ som gele fast ändå nt som är bra för håret :)  o sen en rosa tunika o en skiit fin halsband.

Efter skärholmen så åkte vi (min familj o mina kusiner/släktingar) till grekiska skiit god mat älskar grekis mat sen så åkte vi hem till dom kom hem runt 8/20.00 tror jag.

skriver mer imorn kanske hinner lägga upp en inlägg innan ja ska t skolan (hoppas) men nue så ska ja städa min garderob de värsta katasrof :P

Pöss ;)


(Bilder kmr imorn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0