Ipod :D

Helloo :D

Det var länge sen jag skrev kanske... några dagar sen ifal var det men lovar o update er=(en person som läser detta blogg kanske haha aja dig som läser ifal)  mer :P

Just nu så försöker jag fixa video sådära skolreklam jag var nästan klar med allt satt i en timme o fixade när allt FÖRSVANN aso jag har nt samma movie maker längre så fattar ingee allt ba försvann seriöst satt i en timme hade bara bilder kvar o så... :S aja får göra om allt :/

Min pappa var juh bortrest han kom hem i torsdags tror jag:D Fick en ipod tuch 4 timensonsh elr vad de heter  yeeeah med högtalare o allt NICE blev fett glaaaad :D 

De som hänt i veckan inget nytt typ skola plugg juste fick reda på att jag har IG i matte :( måste skärpa mig nästa termin..

 


keff bild men kör bara  :D
(det rosa är skydd)
så man nt tror den är en rosa Ipod :P






Kommentarer
Postat av: Anonym

SKRIV MER I DIN BLOGG HAJWAN

2011-01-03 @ 18:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0